Acı gerçekler :)

Eminim birçok bayan benim gibi alışverişi seviyordur. 

Kimi zaman sevdiklerimizi mutlu edecek hediyeler alırız, kimi zaman evimizin bir ihtiyacını ve çoğu zaman da deşarj oluruz bir şeyler aldıkça. Yeni olan her şey hoşumuza gider ilkin. Sonrası çok da önemli değildir zaten.

Hamile olunca bu işler biraz daha zorlaşıyor. Artık çoğu zaman alışveriş saatleri benim için sadece bir spor olmaya başladı. Çünkü hiç yürümediğim kadar yürüyorum. Koca göbeğimi sığdırabilecek kıyafetler arıyorum.


Hamile giyimdekiler hem şekil olarak hem de fiyat olarak asla bana uygun değil. Allah'tan ünlü bir markanın hamile giyimi var da az çok oradan kendime göre bir şeyler bulabiliyorum.

Alışveriş zevkim önceleri kıyafet çanta ayakkabı ve aksesuarlardan oluşurken sonra sonra mutfak eşyaları ev gereçleri ve ıvır zıvır olmaya basladı. O da bir yere kadar tabi. Şimdilerde ise alışveriş diye çıkıp biraz yürüdükten sonra yani şöyle bir yalandan biri iki dükkan bakındıktan sonra doğru dondurmacıda alıyoruz soluğu. En büyük alışverış zevkim cıvıl cıvıl AVM'lerde dondurma yemek.

Bugün maalesef o zevkim de bitti. Hamilelikle ilgili olarak kolestrolüm çok yükselmiş. Bu yüzden sütü, yoğurdu ve bir sürü gıdada diyet olanları tüketmem gerekiyor. Haydi kuralı bozmayalım ve diyet dondurma alayım dedim. Ama ağzımı boşuna dondurdum. Çok tatsız bir şeydi. Herhalde yiyeceğim ilk ve son diyet dondurmaydı.
İçimde kaldı dondurma canavarlığı. Nerede şöyle damağımda soğuk dondurma tadı...

Hedefe giden her yol mübahtır! Şikayetlenmeden kendi dondurmamı hemencik bitirdim ve eşimin dondurmasına sulanmaya başladım. Bitmesine az birşey kalmıştı ki bakışlarıma, açıkçası duygu sömürüsü yapmama daha fazla dayanamadı. Ve mutlu son... :)

3 Yorumlar

Unknown 17.5.11

Dondurma, bence en iyi adrenalin kaynağıdır. Moda bu ya, dondurmanın da "light" ya da "diyet" cinsini yaptılar. İleride "organik dondurma", "GDO'suz dondurma" ve "Köy Dondurması" yeni konseptler olacaktır, şimdiden görebiliyoruz.

Eren'in Annesi 19.5.11

Doğal gıdalara ilgiliyimdir ama hiç düşünmemeiştim dondurmanın organiğini :)

Eren'in Annesi 6.6.11

Olleyyyyyyyyy Organik dondurma yapmışlar :) tadı normal dondurmadan(en ıyı markalarınkınden) çok daha iyi. Light dondurmayı saymıyorum bile... Böğğkk :(

Yorum Gönder